piątek, 11 grudnia 2015

Liebster Blog Award [1]


Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na pytania otrzymane od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz kilka osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im pytania. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Powiem szczerze, że nie spodziewałam się nominacji. Jest to dla mnie wielkie wyróżnienie. Od niedawna prowadzę bloga i mimo, że nie jest on zbyt popularny to jednak komuś się podoba. Cieszę się, bo w tłumaczenie tego opowiadania wkładam mnóstwo z siebie, a to że komuś się podoba zwiększa moją motywację i aż chce mi się działać dalej :D

Zostałam nominowana przez KrakersowaSimsowa z bloga: http://live-with-me-forever.blogspot.com/ za co jestem jej ogromnie wdzięczna!

Zadane pytania i moje odpowiedzi:
1. Czy jest ktoś, kto wspiera Cię w pisaniu? Jeśli tak - kim on dla Ciebie jest?
Pozytywne komentarze niektórych osób są dla mnie motorem do pisania. Sprawiają, że mam ochotę na więcej. Czasami moja koleżanka Ania czyta moje wypociny ;)
2. Co według Ciebie powinno się koniecznie znaleźć w dobrym opowiadaniu?
W dobrym opowiadaniu powinno być szczęśliwe zakończenie. Może to dość infantylne, ale dobre książki zawsze kojarzyły mi się ze szczęśliwym zakończeniem. Oczywiście powinna być też dynamiczna akcja, nietuzinkowi bohaterowie i oczywiście nieprzewidywalne sytuacje.
3. Najgłupszy błąd ortograficzny, który nieświadomie popełniłaś pisząc coś na bloga?
Nie przypominam sobie błędów ortograficznych.
4. Twoje ulubione opowiadanie?
Najbardziej lubię Dramione Sheireen i La fin de la vie.
5. Zawdzięczasz komuś swój talent?
Nie wiem… chyba samej sobie, a w szczególności mojej przesadnej ciekawości. Zawsze lubiłam książki, czasem coś pisałam (ale tylko do szuflady). Tłumaczenie opowiadań z angielskiego jest dla mnie odskocznią od codzienności.
6. Co najbardziej doceniasz u swoich czytelników?
Szczere komentarze, nawet te krytyczne.
7. Czy Twoi rodzice czytają bloga, który piszesz? Jeśli tak - co o nim sądzą?
Moi rodzice nie czytają mojego bloga. Nie są zbyt skomputeryzowani ;)
8. Lubisz rysować?
Lubię. Kiedyś to była moja obsesja, no ale los pokierował mnie inaczej i rysuję coraz mniej.
9. Grasz w gry komputerowe? Jeśli tak - która jest Twoją ulubioną?
Kiedyś grałam, głównie w gry przygodowe i platformowe. Kiedyś moją ulubioną było Mario Bros, ale teraz to nie mam żadnej ulubionej.
10. Masz ochotę kogoś pozdrowić?
Jasne! Pozdrawiam moich kochanych czytelników (wszystkich i każdego z osobna)

Nominuję:

Oto moje pytania:
1. Co rozśmiesza cię do łez?
2. Jaka jest twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
3. Lubisz zwierzęta? Jakie zwierzę chciałabyś mieć i dlaczego?
4. Czy masz jakieś oryginalne hobby? Jeśli tak to jakie?
5. Jaka jest twoja ulubiona książka?
6. Film, który mogłabyś polecić każdemu?
7. Twoja ulubiona potrawa to?
8. Co lubisz robić gdy masz wieczór tylko dla siebie?
9. Czy to Twój jedyny blog?
10. Jak reagujesz na nietrafiony prezent?
11. Ulubione święta w roku i dlaczego?

Liczę na szczere odpowiedzi ;)

PS. Nowy rozdział na blogu pojawi się w weekend lub w poniedziałek

Pozdrawiam
Arcanum Felis 



8 komentarzy:

✪ Dziękuję, że tu jesteś ;)
✪ Jeśli możesz, zostaw po sobie ślad. Komentarze są dla mnie napędem do dalszej pracy ;)
✪ Nie spamuj od tego jest odpowiednia zakładka (SPAM)

Obserwatorzy