środa, 3 lutego 2016

Liebster Blog Award [7]



Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na pytania otrzymane od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz kilka osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im pytania. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

To moja kolejna nominacja w tym miesiącu. Cieszę się, że doceniacie moją pracę, bo nie ukrywam momentami tłumaczenie tej historii przyprawia mnie o ból głowy. Każdy pozytywny komentarz z Waszej strony daje mi energię na więcej! :)

Tym razem nominowała mnie Potter Head, która jest autorką bloga http://dramione-granger-malfoy.blogspot.com/ bardzo jej za to dziękuję

Pytania i moje odpowiedzi:
1. Ulubione zwierzę?
Kot <3 uwielbiam je za tajemniczość i za to, że chodzą własnymi drogami
2. Ulubiony film/książka?
Oglądam masę filmów i czytam mnóstwo książek ciężko wskazać te ulubione. Ostatnio czytałam Najdłuższą podróż i się zakochałam. Z filmów to Wild Child: Zbuntowana Księżniczka ten film mogłabym oglądać na okrągło.
3. Do jakich fandomów należysz?
Teen Wolf, PLL, Grey’s Anatomy i oczywiście jestem Potterhead ;)
4. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Chciałabym pracować w wyuczonym zawodzie (skończyłam ochronę środowiska). Losie spraw żeby to się udało!
5. Trzy cechy Twojego charakteru?
Szczerość, pracowitość i nieśmiałość
6. Ulubiona postać z Harry'ego Pottera?
Hermiona Granger
7. Czekolada czy lody?
Czekolada (miętowa <3)
8. Ulubiona potrawa?
Makaron ze szpinakiem
9. Jakie jest Twoje Hobby?
Origami modułowe, czytanie książek, oglądanie filmów
10. Góry czy morze?
Wybieram morze
11. Dramione czy Drarry?
Oczywiście Dramione <3

Nominuję:
IntrospektywnyIntelektualista Sly z bloga http://bol-wyostrza-zmysly-drarry.blogspot.com/

Moje pytania:
1. Co rozśmiesza cię do łez?
2. Jaka jest twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
3. Jaki smak najlepiej współgra z Twoim charakterem?
4. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
5. Jaką książkę możesz polecić na zimowy wieczór?
6. Jak odreagowujesz kryzysowe sytuacje?
7. Masz jakąś fobię?
8. Z którym aktorem/aktorką z Harry’ego Pottera chciałabyś się spotkać?
9. Draco Malfoy vs Ron Weasley?
10. Jakie jest twoje ulubione zaklęcie z Harry’ego Pottera?
11. Za co cenisz swoich czytelników?

Powodzenia!
Liczę na szczere odpowiedzi ;)

PS. Zapraszam na rozdział 2 tych, którzy go jeszcze nie przeczytali. Rozdział 3 pojawi się na blogu pod koniec tego tygodnia (prawdopodobnie w piątek)

Pozdrawiam
Arcanum Felis

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

✪ Dziękuję, że tu jesteś ;)
✪ Jeśli możesz, zostaw po sobie ślad. Komentarze są dla mnie napędem do dalszej pracy ;)
✪ Nie spamuj od tego jest odpowiednia zakładka (SPAM)

Obserwatorzy