wtorek, 3 stycznia 2017

[T] Zakochana fretka — Zapowiedź

[T] Zakochana fretka

Tytuł i link do oryginału: A Ferret In Love
Autor oryginału: eccentric indeed
Autor tłumaczenia: Arcanum Felis
Zgoda na tłumaczenie: jest
Beta: brak
Fandom: Harry Potter
Pairing: Dramione
Rozdziały: 18
Gatunek: romance, humor
Klasyfikacja: T

Zapowiedź:
— Nie kocham Granger. Ja tylko czuję się tak śmiesznie i wszystko we mnie wiruje, kiedy jestem w jej pobliżu. I to nie jest miłość! Miłość to jednorożce, tęcze i wielkie milusie misie.
— Twój obłęd nigdy nie przestanie mnie zadziwiać.
Bycie zakochaną fretką jest takie trudne. Cholerna Granger.

N/A&T: To pierwsze opowiadanie Dramione autorki oryginału, dlatego prosi o wyrozumiałość i przeprasza za to, że postacie bardzo różnią się od kanonicznych. Napisała tą historię, kiedy zaczęła czytać inne opowiadania dotyczące tego pairingu i postanowiła stworzyć własną wersję.
Tłumaczka życzy dobrej zabawy podczas czytania tego opowiadania. Dominują tu dialogi i komiczne sytuacje, ale fani opisów nie powinni być zawiedzeni. Traktujcie tę historię jako odskocznię od rzeczywistości :)
____________

Witajcie :) Wprawdzie nie miałam dzisiaj publikować tej zapowiedzi, ale coś mnie natchnęło i w taki oto sposób pojawia się na blogu. Opowiadanie nie jest zbyt długie, ale mam przeczucie, że nie raz Was rozbawi. Ja podczas czytania oryginału momentami płakałam ze śmiechu :D
Zapowiedź pewnie niewiele mówi i zdradza. Podejrzewam, że na początku przyszłego tygodnia pojawi się pierwszy rozdział.
Piszcie co myślicie! Komentujcie i oceniajcie. Enjoy!



18 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa tego opowiadania, zwłaszcza dlatego, że uwielbiam dużo humoru :D
    Czekam na pierwszy rozdział !
    Pozdrawiam i życzę weny :)
    Basiabella

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Cię zaciekawiłam :) Oj humoru będzie wiele :D
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. i nie mogę się doczekać, szczerze mówiąc. Ostatnio mam ochotę na humorystyczne dramione ;)
    weny życzę i pozdrawiam!
    Lexie Barton

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę się doczekać Waszych reakcji po pierwszym rozdziale :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Własnie czytam to po angielsku :)
    Skąd wyszukujesz te opowiadania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam tę historię przypadkiem na ff net, w maju wysłałam prośbę o zgodę i dzisiaj dostałam, ot cała historia ;)

      Usuń
  4. Ja już wypowiadałam się na grupie, więc po prostu pozdrawiam. Swoją drogą szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie!
      A przy okazji dziękuję za rady <3

      Usuń
  5. Kochana, wiesz, że ja zawsze chętnie czytam wszystko od Ciebie :) Także czekam na pierwszy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak wiem i bardzo za to dziękuję :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Hrjo hejooo :D
    No zapowiada się świetna historia <3 czekam z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam Twoje tłumaczenia i pewnie skuszę się i na to, zapowiada się lekko i zabawnie. :)
    Może to nie jest odpowiednie miejsce, ale muszę powiedzieć, że czekam także na kolejny rozdział Twojego Last Minute Love :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :) To opowiadanie będzie bardzo śmieszne i lekkie ;)
      Rozdział LML będzie już niedługo, bo właśnie go piszę :) potem beta sprawdzi i opublikuję
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. O jaaa, ale fajne! Kurcze ostatnio mam wielką ochotę na coś takiego, wróciłam nawet sobie do tego typu opowiadań, ale ile razy można czytać to samo. Mam nadzieję, że w końcu zobaczę Malfoya w uroczej, niezbyt mrocznej wersji. Nareszcie! Bo mi go troszkę/bardzo brakowało. Także czekam niecierpliwie! :D

    Pozdrawiam,
    Nilkrokusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz jak przewidziałam? :D To będzie coś zupełnie nowego, szczególnie że pierwsze skrzypce będą odgrywać Draco i Blaise czyli nasz ulubiony dream team :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Nie mogę się doczekać, zapowiada się naprawdę super. Mam ochotę na jakieś lekkie opowiadanie, a te się na takie szykuje. Czekam z niecierpliwością i dodaję do linków u siebie.
    Pozdrawiam :)
    Meryem
    poddaje-sie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Fajnie, że się podoba. Będzie wesoło, lekko i przyjemnie ;)
      Pozdrawiam

      Usuń

✪ Dziękuję, że tu jesteś ;)
✪ Jeśli możesz, zostaw po sobie ślad. Komentarze są dla mnie napędem do dalszej pracy ;)
✪ Nie spamuj od tego jest odpowiednia zakładka (SPAM)

Obserwatorzy