środa, 16 marca 2016

Trzynaście rzeczy, które kocham

Witajcie :) Dzisiaj dość nietypowy wpis. Zostałam nominowana do dość nieznanej zabawy, ale nie ukrywam, że sprawiła mi wiele frajdy. Uwielbiam takie zabawy i z przyjemnością wezmę w niej udział. Nominowała mnie Selena Felson za co jej bardzo dziękuję!

Trzynaście rzeczy, które kocham:

1. Czytanie książek Nie wyobrażam sobie swojego życia bez książek. Potrafię czytać godzinami i wiem, że nigdy mi się to nie znudzi.

2. Nicholasa Sparksa Uwielbiam tego pisarza za wyczucie smaku, styl i genialne historie, do których z radością wracam.

3. Serię Harry Potter Mogłabym w nieskończoność czytać każdą część i oglądać wszystkie filmy. Nigdy nie mam ich dość i zawsze z wielką radością do nich wracam.

4. Dramione Ten pairring jest cudowny i idealny. Mam żal do Rowling, że nawet o tym nie myślała, ale ta pani najwyraźniej była zafascynowana rudym… Uwielbiam fanfiki dramione mogłabym je czytać w nieskończoność.

5. Pisać Odkąd uczestniczę we Wzorze spod pióra pisanie zaczęło sprawiać mi radość i nie wyobrażam sobie sytuacji, że nie będę pisać. Teraz już wiem, że uwielbiam to robić i żałuję, że wcześniej się na to nie zdecydowałam!

6. Tłumaczyć Jeśli tłumaczę fanfiki to wiadome, że muszę lubić to robić. Język angielski nigdy nie sprawiał mi trudności, a tłumaczenie jest dla mnie odskocznią od codzienności i sprawia mi wielką frajdę, a Wy przy okazji czytacie fajne historie ;)

7. Oglądać filmy Oglądam wiele filmów głównie komedie romantyczne, dramaty, filmy sensacyjne i fantastykę. To dobry sposób na relaks i okazja do pośmiania.

8. Oglądać amerykańskie seriale Amerykańskie seriale mają swój klimat, którego brakuje polskim produkcjom. Moimi ulubieńcami są: Teen Wolf: nastoletni Wilkołak, Słodkie kłamstewka i Grey’s Anatomy. Te seriale są doskonałe w każdym calu i oczywiście szczerze je polecam!

9. Origami modułowe Nie wiem czy pamiętacie, ale kiedyś na jednej z nominacji LBA pokazywałam zdjęcie mojego łabędzia. Origami modułowe bardzo mi się podoba i z wielką radością tworze nowe dzieła. Ubolewam nad tym, że teraz mam tak mało wolnego czasu i nic nie składam, ale mam w planach pisankę. Możliwe, że jak skończę zaprezentuję Wam jak wygląda :)

10. Makaron ze szpinakiem To danie mogłabym jeść non stop. Jest przepyszne i szczerze je polecam!

11. Skoki narciarskie Może się wydawać, że dziewczyna nie powinna interesować się skokami, ale ja jestem wyjątkiem. Oglądam wszystkie zawody i z wielkim przejęciem kibicuje naszym skoczkom. Szczególnie kibicuję jednemu, ale jego tożsamość pozostanie tajemnicą :D

12. Słuchać ulubionych piosenek Uwielbiam wieczorami słuchać ulubionej audycji w radiu. Odpoczywam przy tym i wyciszam się po całym pełnym wrażeń dniu.

13. Komentarze Jak każdy bloger lubię dostawać komentarze, czytać je i oczywiście komentować. Wiem jak ważna jest motywacja do dalszej pracy, a komentarze są motorem do dalszego działania.

Nominuję:

Po dłuższej przerwie spowodowanej chorobą biorę się za pisanie drugiego rozdziału Muzycznej misji. Trochę zmieniłam pierwotną koncepcję, ale mam nadzieję, że nie będziecie mieć mi tego za złe. Efekty powinny pojawić się pod koniec tego tygodnia, ewentualnie na początku kolejnego.
Kolejny rozdział Ciemności i Światła prawdopodobnie pojawi się w piątek. Zapraszam na 11 rozdział tych, którzy go jeszcze nie czytali. Przy okazji zapraszam na kolejny rozdział Simply Irresistible, który dodałam parę minut temu.

Pozdrawiam
Arcanum Felis


4 komentarze:

  1. Makaron ze szpinakiem forever! <3
    Bardzo fajna zabawa :D Fajnie jest się co nieco dowiedzieć o ulubionych autorkach! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko ja lubię szpinak *.*
      Lubię takie zabawy :D

      Usuń
  2. Też uwielbiam : czytanie, Pottera, dramione, pisanie, komentarze i słuchanie ulubionych piosenek, niby takie typowe, ale to miło, że mamy coś wspólnego, haha :).
    Pozdrawiam, Eleonora.
    http://corkimerlina-dramione.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

✪ Dziękuję, że tu jesteś ;)
✪ Jeśli możesz, zostaw po sobie ślad. Komentarze są dla mnie napędem do dalszej pracy ;)
✪ Nie spamuj od tego jest odpowiednia zakładka (SPAM)

Obserwatorzy