piątek, 12 lutego 2016

Liebster Blog Award [8]




Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na pytania otrzymane od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz kilka osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im pytania. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

To już ósma moja nominacja! Jest mi niezmiernie miło, że doceniacie moją pracę. 

Po raz kolejny nominowała mnie CzarnaWdowa Lilith, która jest autorką bloga http://imaginacja-dramione.blogspot.com/ Dziękuję kochana!

Pytania i moje odpowiedzi: 
1. Ulubiony czas na pisanie to?
Najczęściej piszę wieczorami, bo wtedy mogę się skupić i nic mnie nie rozprasza. Czasami zdarza się, że naskrobię coś popołudniu, ale zazwyczaj bywa tak, że wieczorem zmieniam koncepcję. 
2. Co myślisz o projekcie Wzór spod pióra?
Jako jedna z autorek opowiadań z tego projektu, oczywiście musze powiedzieć, że jestem nim zachwycona. Szczerze powiem, że nigdy tak dobrze się nie bawiłam pisząc opowiadanie! Oczywiście zachęcam wszystkich do udziału.
3. Opowiedz o swoim zwierzaku (lub wymarzonym – jeśli nie masz swojego)
W swoim życiu miałam wiele zwierząt: kanarki, rybkę, papużki faliste, ale moim marzeniem jest posiadanie kota: rudzielca o zielonych oczach i iskierce tajemniczości ;) Może kiedyś moje marzenie się spełni.
4. Określ siebie w trzech słowach.
Szczera, nieśmiała, rozważna
5. Ulubiony kolor?
W mojej szafie króluje szarość, ale uwielbiam wszystkie odcienie błękitu ;)
6. Piosenka, którą ostatnio najczęściej odtwarzasz to?
Carly Rae Jepsen – Your Type
7. Co robisz by skupić się na pisaniu?
Włączam ulubioną muzykę i zamykam oczy, próbując sobie wyobrazić bohaterów i sytuacje.
8. Co ostatnio napisałaś?
Dzisiaj skończyłam opowiadanie „Człowiek w klatce”
9. Ulubiony film? Dlaczego?
Mam kilka ulubionych filmów, ale najchętniej wracam do filmu Wild Child: Zbuntowana Księżniczka. Uwielbiam Emmę Roberts i to może dlatego ;)
10. Jak się ubierasz?
Najczęściej w coś wygodnego tuniki i legginsy. Lubię wygodę ;)
11. Opisz siebie: kolor oczu, kolor włosów, imię, jak najczęściej się ubierasz, wzrost, rozmiar stopy.
Weronika, brunetka, ciemne oczy, 159 cm wzrostu, rozmiar stopy 38. Opis ubrań patrz pytanie 10.

Dzisiaj z nominacją zmierzą się:

Pytania:
1. Czy masz jakieś oryginalne hobby? Jeśli tak to jakie?
2. Twoja ulubiona potrawa to?
3. Draco Malfoy vs Ron Weasley?
4. Z którym aktorem/aktorką z Harry’ego Pottera chciałabyś się spotkać?
5. Jaki smak najlepiej współgra z Twoim charakterem?
6. Miejsce na ziemi, które Cię oczarowało?
7. Jaką książkę możesz polecić na zimowy wieczór?
8. Co być zobaczyła w zwierciadle Ain Eingarp?
9. Od ilu lat jesteś Potterhead?
10. Jakie jest Twoje ulubione zaklęcie z Harry’ego Pottera?
11. Ulubiony dzień tygodnia?

Powodzenia dziewczyny! Liczę na szczere odpowiedzi ;)

PS. Zapraszam na rozdział 4 tych którzy go jeszcze nie przeczytali. Rozdział 5 pojawi się na blogu w niedzielę.
Korzystając z okazji chciałam Was zaprosić do odwiedzenia strony projektu i ocenienia mojego opowiadania. Wystarczy kliknąć tu. Z góry dziękuję za każdą opinię ;)

Pozdrawiam
Arcanum Felis

4 komentarze:

  1. Fajnie jest dowiedzieć się o Tobie czegoś więcej ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak LBA daje taką możliwość :) Jeśli chcesz poczytaj też poprzednie nominacje jest na nie osobna strona :)

      Usuń
  2. Gratuluję, a przy okazji cudowne rozdziały! Ja zapraszam do siebie :)
    http://dramionemiedzydobremazlem.blogspot.com/2016/02/rozdzia-16.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) oczywiście wpadnę do Ciebie nadrabiam zaległości i na pewno zobaczysz u siebie mój komentarz :)

      Usuń

✪ Dziękuję, że tu jesteś ;)
✪ Jeśli możesz, zostaw po sobie ślad. Komentarze są dla mnie napędem do dalszej pracy ;)
✪ Nie spamuj od tego jest odpowiednia zakładka (SPAM)

Obserwatorzy