poniedziałek, 11 stycznia 2016

Liebster Blog Award [2] i [3]

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na pytania otrzymane od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz kilka osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im pytania. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

To moja trzecia i czwarta nominacja (niedawno zostałam nominowana na Wattpadzie) i za każdym razem cieszę się z tego jak małe dziecko. To dla mnie spore wyróżnienie. Miło, że ktoś docenia twoją pracę. Fajnie, że mój blog zyskuje nowych czytelników i zwolenników ;)

Nominowała mnie Druella Malfoy z bloga http://druellaopowiada.blogspot.com/ za co jej bardzo dziękuję ;)

Zadane pytania i moje odpowiedzi:
1. Zakon Feniksa czy Śmierciożercy?
Oczywiście Zakon Feniksa
2. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Makaron ze szpinakiem mogłabym jeść na okrągło pycha!
3. Od ilu lat jesteś Potterhead?
Ciężko powiedzieć dokładnie. Pamiętam, że potrafiłam czytać wszystkie tomy po kilka razy. No ale do grup należę od jakiegoś roku może trochę dłużej.
4. Czy należysz jeszcze do jakiś fandomów? 
Jestem fanką amerykańskich seriali: PLL (Słodkie kłamstewka), Teen Wolf: Nastoletni Wilkołak, Grey’s Anatomy: Chirurdzy, Finding Carter i Awkward.
5. Jaki jest Twój ulubiony dom w Hogwarcie?
Gryffindor ;)
6. Jaka jest Twoja największa wada?
Moją największą wadą jest nieśmiałość. Ciągle z nią walczę, no ale nie przynosi to większych rezultatów.
7. Jakie jest według Ciebie najładniejsze imię męskie?
Mateusz
8. Jakie są Twoje ulubione bajki z dzieciństwa?
Mam kilka ulubionych: Pokemony, Gumisie, Pinokio, Krecik i Tabaluga (ostatni to mój osobisty faworyt potrafiłam to godzinami oglądać)
9. Jaki jest Twój ulubiony członek Gwardii Dumbledora?
Hermiona Granger 
10. Chciałabyś nauczyć się grać na jakimś instrumencie?
Chciałabym umieć grać na gitarze
11. Harry Potter i Książę Półkrwi czy Harry Potter i Zakon Feniksa?
Ciężki wybór, ale chyba wybiorę Harry Potter i Zakon Feniksa

Otrzymałam też nominację od Arabelli z bloga: http://szkarlatna-milosc.blogspot.com/ za co też ogromne dzięki ;)

1. Co czujesz gdy piszesz bloga?
Zawsze chciałam pisać bloga. Fascynowało mnie to. Teraz kiedy to robię czuję się cudownie, każdy nowy komentarz, nowe wyświetlenie sprawia mi tyle radości co dobra ocena na egzaminie na studiach (a z ocen cieszyłam się jak małe dziecko)
2.  Zawsze marzyłaś, żeby pisać?
Zawsze chciałam coś tworzyć. Od małego pisałam wprawdzie do szuflady no ale zawsze coś. Jednak teraz wolę tłumaczyć chociaż może kiedyś sama coś napiszę ;)
3. Twoje hobby?
Rysowanie, czytanie książek, składanie figurek z origiami modułowego.
4. Ulubiony przedmiot w szkole.
Biologia
5. Lubisz oglądać seriale? Jeśli tak jaki jest twój ulubiony?
Uwielbiam seriale. Moim osobistym faworytem jest Teen Wolf: Nastoletni wilkołak
6. Ulubione zagraniczne imię?
Paul
7. Ulubione imię z serialu?
Caleb
8. Czytasz książki?
Oczywiście, że tak. Głównie fantastykę i powieści.
9. Ulubiona lektura?
Ania z Zielonego Wzgórza
10. Pijesz kawę?
Czasem mi się zdarza, ale ograniczam!
11. Masz jakieś plany na przyszłość?
Znaleźć dobrą pracę, usamodzielnić się i mieć kota ;)

Nominuję:
Szczęśliwa Trzynastka z http://fanfik-trojmagiczny.blogspot.com/

Moje pytania:
1. Twój ulubiony aktor/aktorka z Harry’ego Pottera?
2. Co lubisz w ludziach?
3. Jaki smak najlepiej współgra z Twoim charakterem?
4. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
5. Jaką książkę możesz polecić na zimowy wieczór?
6. Jak odreagowujesz kryzysowe sytuacje?
7. Masz jakąś fobię?
8. Miejsce na ziemi, które Cię oczarowało?
9. Czego nigdy byś nie założyła?
10. Twoja ulubiona cyfra?

Powodzenia dziewczyny! ;)

PS. Zapraszam na 13 rozdział tych, którzy go jeszcze nie przeczytali :)

Pozdrawiam
Arcanum Felis


2 komentarze:

✪ Dziękuję, że tu jesteś ;)
✪ Jeśli możesz, zostaw po sobie ślad. Komentarze są dla mnie napędem do dalszej pracy ;)
✪ Nie spamuj od tego jest odpowiednia zakładka (SPAM)

Obserwatorzy