piątek, 1 kwietnia 2016

Podziękowania

Witajcie moi kochani czytelnicy :)

Dzisiejsza notka dość nietypowa, no ale nie byłabym sobą, gdybym jej nie opublikowała. Dzięki Waszym głosom Ingis at Glacies wygrał konkurs na Bloga Miesiąca organizowany przez Księgę Baśni!
Za każdy nawet najmniejszy głos bardzo, baaaardzo dziękuję :D Nie spodziewałam się, że wygram. Jestem przeszczęśliwa i dumna, że to moje tłumaczenie :D
Wiem, że historia Wam się spodobała. Niedługo się kończy, ale blog będzie działał dalej ;) Niedługo zajdzie tu kilka zmian wizualnych (możliwe, że już na dniach) i zaczniemy nową historię, która mam nadzieję, spodoba Wam się tak samo jak historia pisana przez cyropi ;)

15 rozdział najprawdopodobniej dodam jutro. Dzisiaj muszę ochłonąć po pierwszym dniu pracy ;)
Przy okazji zapraszam na trzeci rozdział Muzycznej misji. Proszę o komentarze, bo jak wiecie one dodają mega kopa do dalszej pracy ;)
Uwaga informacja dla osób piszących opowiadania i miniaturki o dramione. Powstało nowe stowarzyszenie zrzeszające fanów tego cudownego pairringu! Należę do ekipy Stowarzyszenia Dramione i proszę Was o wysyłanie zgłoszeń! 

Pozdrawiam serdecznie,
Arcanum Felis


4 komentarze:

  1. Jeszcze raz napiszę: serdecznie gratuluję! :D
    Twoje tłumaczenie jest nieziemskie i nie wyobrażałam sobie, żeby było poza podium.
    Jeszcze raz gratuluję! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Przyznaję się, że od razu jak przeczytałam, że jest konkurs na najlepszy blog miesiąca to bez zastanowienia zaznaczyłam Twój. Zdecydowanie Twój blog zasługiwał na to :D
    Luna

    OdpowiedzUsuń

✪ Dziękuję, że tu jesteś ;)
✪ Jeśli możesz, zostaw po sobie ślad. Komentarze są dla mnie napędem do dalszej pracy ;)
✪ Nie spamuj od tego jest odpowiednia zakładka (SPAM)

Obserwatorzy