sobota, 15 stycznia 2022

[T] Apartament 9 i 3/4: Słowem wstępu

Witajcie :) wiem, że zazwyczaj „przemawiam” na koniec rozdziału, ale tym razem chcę nieco Wam wszystko rozjaśnić, bo zapewne macie teraz tysiące pytań. Uroczyście zapraszam Was na nowe tłumaczenie pt. „Apartament 9 i 3/4” (nawiązanie do peronu nieprzypadkowe). To opowiadanie jest dość specyficzne, ale musicie mi wybaczyć. Czasem po prostu potrzebuję czegoś śmiesznego, pełnego kiczu i tęczy. Więc bez zbędnego przedłużania prezentuję opis opowiadania przygotowany przez autorkę oryginału:

 

Draco Malfoy, Teodor Nott i Blaise Zabini dzielą mieszkanie. Tak się składa, że tuz obok dawnych wrogów Hermiony Granger i Luny Lovegood. Nad Luną i Hermioną mieszkają bliscy przyjaciele, Ronald Weasley i Neville Longbottom. A obok nich świeżo zaręczona para Ginny Weasley i Harry Potter. Och, a Pansy Parkinson mieszka po drugiej stronie ulicy.

Teo i Luna spotykają się.

Blaise i Pansy spotykają się.

Ginny i Harry są zaręczeni.

Draco i Hermiona nieustannie ze sobą flirtują i się droczą.

Neville i Ron…

Cóż, Neville i Ron…

Mieszkają na górze.

I zachowują się jak pięciolatki.

 

Zabawny, prawda? Ja po prostu przepadłam i wiem, że to opowiadanie nie raz mnie rozbawi. Mam nadzieję, że Was także.

Trochę detali:

1. historia liczy 50 rozdziałów + epilog,

2. znajdą tutaj coś dla siebie fani pairingów Dramione, Hinny, Thuna i Blansy (Ron i Neville są singlami),

3. rozdziały są krótkie, więc pewnie będę często je publikować (2-3 razy w tygodniu).

 

Uwaga! W tekście występują pseudonimy bohaterów

 

Luna — Odklejona (przez wszystkich)

Hermiona — Kosa/Napuszona (przez Draco i czasami Pansy)

Draco — Fretka (przez wszystkich)

Harry — Bongo (przez Ślizgonów i innych, gdy zachowuje się jak palant)

Ginny — Łasica/ Dziewczyna Pottera (przez Ślizgonów i „Proroka Codziennego”)

Ron — Łasic (przez wszystkich)

Neville — Sprout (przez wszystkich)

Blaise — Raptus (przez wszystkich)

Teo — Teodora (przez Lunę)

Pansy — Mopsik (przez wszystkich)

 

Tak jak wspomniałam przy publikacji epilogu „Bibliotekarki Hogwartu” opowiadanie to nawiązuje do serialu „Przyjaciele”. Tak więc oto nasza obsada.

 

„Harry Potter” vs „Przyjaciele”

 

Hermiona – Rachel

Draco – Ross

Ginny – Monica

Harry – Chandler

Luna – Pheobe

Ron – Joey

Neville – David

Teo – Mike

Astoria - Julie

 

I jak, Wasze typy się pokrywają? Dajcie znać w komentarzach.

 

Na zakończenie tego jakże ważnego wstępu zaprezentuję Wam mieszkania bohaterów według autorki oryginału.

 

Mieszkanie Luny i Hermiony 

Mieszkanie Draco, Teodora i Blaise’a 

 

Mieszkanie Rona i Neville’a

 

Mieszkanie Harry’ego i Ginny

 

Mieszkanie Pansy


 
 

I co sądzicie? Mnie osobiście bardzo się podobają. Jestem mega podekscytowana i już jutro zamierzam zabrać się za pierwszy rozdział, więc trzymajcie kciuki!

 

Ważna sprawa niedotycząca tego opowiadania. Postanowiłam, że w międzyczasie przetłumaczę kilka rozdziałów „To, co najlepsze”, ale na razie nie będę publikować, żebyście mogli cieszyć się tą nową historią. Myślę, że tak będzie lepiej, a mieszanie może mnie nie wyjść na dobre… Z góry przepraszam, jeśli znowu kogoś zawiodłam. Sama po sobie widziałam, że przy publikacji „Bibliotekarki Hogwartu” skupiałam się tylko na niej i szło mi super. Więc to chyba dobra metoda na regularność publikacji przede wszystkim.

Tyle ode mnie. Mam nadzieję, że ta historia Wam się spodoba i będziecie mi towarzyszyć do samego końca. Miłej niedzieli! Enjoy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

✪ Dziękuję, że tu jesteś ;)
✪ Jeśli możesz, zostaw po sobie ślad. Komentarze są dla mnie napędem do dalszej pracy ;)
✪ Nie spamuj od tego jest odpowiednia zakładka (SPAM)

Obserwatorzy